2013. március 31., vasárnap

11. rész



Anyáék már az étkezőben ültek és vacsoráztak.
- Azt hittük, már haza sem jössz. – mondta anya hidegen.
- Csak moziban voltunk Josh-sal. – válaszoltam. – Itthon vagyok, nem?
- Nem gondolod, hogy kevesebbet kéne vele lenned? Tegnap épphogy hazaértél vacsorára. Most vacsora végére értél haza. Stacy. Tudod, hogy szeretünk, és örülünk, hogy újra Josh-sal vagy. De megígérted, hogy figyelni fogsz a tanulásra is. Hogy fogsz így leérettségizni év végén? – kérdezte anya.
- Megígértem, hogy tanulok, mint eddig. Csak 6 hétig nem volt itthon Josh. Szeretnék vele is lenni sulin kívül. – mondtam.
- Megértjük kicsim. De a suli is legalább annyira fontos, mint Josh. – mondta apa.
- Tudom apa. És tanulok is. – mondtam. – Fönt leszek a szobámban. Nem kérek vacsorát, mozi után ettünk Josh-sal. Nem hiszem, hogy lejövök még ma. Szeretlek anya! Szeretlek apa! Jó éjt! – mondtam, majd adtam nekik egy-egy puszit és fölmentem a szobámba. Mi után megtanultam, elaludtam. Másnap osztályfőnökünk meglepő bejelentést tett.
- Gyerekek. Az iskola vezetősége úgy döntött, hogy jótékonysági bált rendez, amin a végzős évfolyamnak kell táncolnia. – mondta.
- De jó! Mikor lesz? – kérdezték páran.
- A bál 4 hét múlva lesz az iskola aulájában. Ezért miután visszatértek a szünetről minden hétfőn, szerdán és pénteken tanítás után táncpróbák lesznek. A bál menete a következő. Két csoportba lesztek fölosztva. Mind két csoport angolkeringőt fog táncolni. Ez után lesz egy műsor, amit az alattatok lévő évfolyam fog előadni, majd következik a záró tánc. Itt is szintén két csoportra lesztek bontva, és egy-egy történetet kell eltáncolnotok. A történetet ti választjátok ki. Ez után pedig szabadon bulizhattok. Az iskola tanulói is felléphetnek majd a bulin. Valakinek kérdés? – mondta.
- Tanárnő. Lehet a két táncot két különböző személlyel táncolni? – kérdezte Bonnie.
- Természetesen lehet. – mondta osztályfőnök.
- Josh! Hallottad. Egyiken velem táncolsz ha Stacy nem bánja. – mondta.
- Nee! Csak azt ne! Stac, ne engedd! Kérlek! – könyörgött Josh.
- Bonnie, Josh nyugodtan táncoljon veled. – nevettem.
- Stac, mondtam már, hogy szeretlek? – kérdezte Josh.
- Őő.. azt hiszem, ma még nem. – mosolyogtam.
- Mert nem is. – duzzogott Josh.
- Mondtam már, hogy aranyos vagy mikor duzzogsz? – cukkoltam.
- Vicces vagy. – mondta majd magához húzott és megölelt. – Semmi kedvem Bonnie-val táncolni. Csak kritizálni tud. – mondta mérgesen.
- Hallom ám! – mondta Bonnie, majd kifelé indultunk suliból.
Suli után rögtön haza mentem, megtanultam, majd mire végeztem átjött Josh és nálunk vacsorázott. Miután elment, elmondtam anyáéknak a bált.
- Ez nagyszerű! – mondta anya. – De biztos jó ötlet érettségi előttre tenni? – kérdezte.
- Érettségi bálhoz egy hónapra lesz. – mondtam.
- Pont jó az időpont. Nem lesz verseny azon a hétvégén. Legalább láthatom a lányomat hercegnőként felöltözve. – mosolygott apa.
Mi után megbeszéltük a bált, fölmentem a szobámba, megnéztem egy filmet, majd aludtam.

3 megjegyzés:

  1. Először is Josh kibekúrt cuki és szerelmes lettem belé*-* <3 xdd és rohadt jóóó...imáádom:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A képe, vagy a szerepe miatt lettél szerelmes belé? :D nagyon örülök, hogy ennyire tetszik. :D

      Törlés