2013. április 10., szerda

15. rész



Másnap arra ébredtem, hogy Natasha ébreszt.
- Stacy! Elaludtál. Siess, el fogsz késni! – mondta. – Josh már vár rád.
Amennyire tudtam, összeszedtem magam, elkészültem, majd álmosan lebotorkáltam a lépcsőn. Josh a lépcső alján várt.
- Jó reggelt Csipkerózsika! – mosolygott.
- Álmos vagyok. Vissza akarok menni, aludni. – nyafogtam majd megfordultam, hogy visszamegyek.
- Nem lehet. Elkésünk. Így is le fogjuk késni a buszt. – ölelt meg.
Mikor elindultunk, fölhívtam Mitch-t, hogy lassabban jöjjön, mert le fogjuk késni. Mikor kifordultunk az utcánkból pont akkor ért mellénk és állt meg.
- Gyertek! Szálljatok föl! – mosolygott.
- Köszönjük! – mondtuk hálásan, majd felszálltunk.
Mikor Bonnie-ék fölszálltak, nagyon meglepődtek azon, hogy hogy kerültünk a buszra. Mikor megérkeztünk bementünk suliba. Osztályfőnökünk meglepő bejelentést tett.
- Gyerekek, az alattunk lévő évfolyam kiválasztotta a zenéket az előadáshoz. Valamint szükségük van egy fiú és egy lány énekesre. – mondta. – Josh? Vállalod?
- Felőlem. – vonta meg a vállát Josh. – És lehetne Bonnie az énekesnő.
- Rendben. Bonnie? Vállalod? – kérdezte, mire Bonnie bólintott.
- Rendben. Itt a lista. – mondta, majd egy-egy papírt adott nekik.
A listán 6 zeneszám volt.
Duett: Eric Saade ft Tone – Imagine, Enrique Iglesias ft DEV – Naked
Lány: Adele – Skyfall, Zendaya – Something to dance floor
Fiú: Olly Murs – Army of two, Conor Maynard – Another one
- És nektek megvan már a műfaj és a történet a tánchoz? – kérdezte osztályfőnök.
- Még nincs. – mondtuk egyszerre.
- Nekem van egy ötletem. – mondta Caroline.
- Halljuk! – mondta osztályfőnök.
- Arra gondoltam, hogy rumbázhatnánk. A történet pedig az lenne, hogy a fiú elmegy. – mondta.
*Ez jó.* *Legyen ez!* *Nekem megfelel!* hallatszottak.
- Rendben. Akkor ez lesz. De keresnetek kell valakit, aki betanítja. – mondta osztályfőnök.
- A bátyám tánctanár. Szívesen levállalja. – mondta Caroline.
- Akkor ezt is megbeszéltük. Ne felejtsétek. Tanítás után próba! – mondta ofő, majd kiment.
A táncpróba alatt ma még csak megismerkedtünk a tánctanárral, majd a táncról beszélgettünk. Suli után hazamentem, átnéztem a tanulni valókat, játszottam Tainaval, majd vacsora után fölmentem netre, megnéztem egy filmet és aludtam. Másnap reggel Caroline-nak bejelenteni valója volt.
- Beszéltem bátyámmal, és elvállalja a tánc tanítást. A próbák kedden, csütörtökön és pénteken tanítás után lesznek. Pénteken az angolkeringős próba után. – mondta.
- Nagyszerű! – mondtam Josh-nak. – A péntekjeim ezentúl a suliban telnek majd.
- Legalább együtt leszünk. – mondta mosolyogva majd megölelt.

Suli után hazamentem, megtanultam, majd átmentem Bonnie-ékhoz, akik épp a dalokat próbálták.
- Ez nekem nem megy. – mondta Bonnie Zendaya számára.
- De igen. Csak akarnod kell hugi. – biztatta Josh, majd elkezdte gitáron eljátszani, én pedig énekeltem.
- Ezt mért titkoltad eddig? – fordult felém Josh.
- Őő. mit? – kérdeztem értetlenül.
- Hogy ilyen jó hangod van. – mondta.
- Mert mondjuk nincs is? – válaszoltam.
- De igen. – mondta, majd megölelt. Ez után haza indultam. Vacsora után fölmentem a szobámba majd apa jött be.
- Mikor indulsz? – kérdeztem.
- Holnap 8:30kor indul a gépem. – válaszolta.
- Hiányozni fogsz! – mondtam, majd megöleltem.
- Te is kicsim! De minden nap beszélünk majd. – mondta, adott egy puszit majd kiment. – Jó éjt Stacy! Szeretlek! – fordult vissza.
- Én is szeretlek! Jó éjt! – mondtam, majd elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése