2013. április 14., vasárnap

~ Díj :)

Köszönöm szépen Korinak a Díjat! :) Nem gondoltam volna, hogy egyszer én is kapok egyet, és, hogy ennyien fogjátok olvasni a blogomat.:) Köszönöm!

Szabályok:

a) Köszönd meg a díjat annak akitől kaptad (ez alap)!
b) Tedd ki a díj képét az oldaladra, bármilyen formában, majd másold át a kérdéseket a díj adójának oldaláról! - A kép valahol elveszett a világhálón. xD
c) Válaszolj az eredeti kérdésekre! (szám szerint öt darab)
d) Küldd tovább maximum öt blogírónak!


Kérdéseim:
1. Volt valami (valaki) ami nagy szerepet játszott a történeted megalkotásában?

A Forma 1, és azon belül is a Red Bull csapat szeretete, és a fantáziám.


2. Melyik szereplővel tudsz azonosulni leginkább?
A főszereplővel, Stacyvel.

3. Számodra mit jelent az írás?

Kiírhatom magamból a bennem lakozó álomvilágot.

4. Mi volt az első történet amit írtál?
Történetet még nem írtam, mielőtt ezt elkezdtem, nemsokkal ez előtt indítottam egy másik blogot, ami olyasmi, mint egy napló.

5. Mit szoktál csinálni ha nincs ihleted?
Olyanom még nem volt, mivel nemrég kezdtem, tele vagyok ötletekkel, ha nem tudok dönteni, hogy hogyan alakuljon egy történetszál, akkor segítséget kérek.

Akiknek továbbadom:
Lexa
Grace Lane
Judy
Psychosocial

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése