2013. április 25., csütörtök

22. rész



Álmosan kószálódtam ki az ágyból. Lementem az étkezőbe és anya jött utánam.
- Mi a baj? – ült le mellém. – Tegnap nem vacsoráztál, ma olyan vagy, mint aki nem aludt éjszaka.
- Josh elmegy. – bámultam a padlót. – Szinte semmit nem aludtam. Egész éjszaka csak forgolódtam. – mondtam miközben felálltam és reggelit készítettem. Korán volt még, Natasha még aludt. De azért egy tématerelési módszernek jól jött.
- Natasha még alszik?
- Igen. De mi az, hogy elmegy? Mikor? Hova? És miért?
- Fölmegyek, készülődni, mert elkésünk. A kocsiban elmesélek mindent. – válaszoltam.
Egy fél órával később már indulásra készen álltunk. Pár perc múlva az autóban ülve beszélgettünk úton a repülőtérre. Elmeséltem anyának mindent, ami előző este történt. Mi után megérkezünk a repülőtérre leszállt apa gépe, és gyorsnak nem mondható üdvözlés után haza indultunk. Mivel az út alatt alig szóltam valamit, amint hazaértünk apa szóvá is tette.
- Valami baj van? Máskor alig bírod megállni, hogy csöndbe maradj akár 1mp-re is, amikor hazajövök. Most pedig meg sem szólaltál az úton. – mondta.
- Josh elmegy. – sóhajtottam.
- Mi? Mikor? Hova? Miért? – döbbent le.
- Amerikai turnéra. 8 hónapra. Pénteken indul, táncunk után.
- Milyen turnéra? Mikor lett ő világsztár? – ámult apa.
Mi után elmagyaráztam apának, megérkezett Josh és együtt indultunk suliba. Próba után hazamentem, majd tanulás után átmentem Joshékhoz.
- Kérdezhetek valamit? – mondtam bátortalanul.
- Persze.
- Mért nem meséltél a bandáról eddig?
- Mert nem tartottam lényegesnek. Egy garázszenekar volt mikor apa bevett. Aztán minden olyan hirtelen történt. Lett egy menedzserünk, leforgattuk az első klipet, megkaptuk a lemezkiadói szerződést, megcsináltuk az albumot, majd leforgattuk a 2. videót. Olyan az egész, mint egy álom.
- És most mesélsz a bandáról?
- Igen. Mit szeretnél tudni?
- Például mi a banda neve? Kik a tagok? Milyen az album? És láthatom a 2 klipet?
- Apa alakította a bandát Robbal, az öccsével. Aztán bevette egyik barátját, Sam-et, majd engem is. Így lett Connel-band a neve. – mondta, miközben ide adta az albumot és megkereste a videókat. Mi után megnéztük belehallgattam az albumba is.
- Ezek nagyon jók! – mosolyogtam. – De van egy kis baj a klipekkel.
- Micsoda? – döbbent le.
- Túlságosan szexi vagy benne. – mosolyogtam, majd megcsókolt.
- Stacy! Szeretnék még valamit elmondani.
- Mit? – néztem rémülten.
- Tudod, azért jöttem haza hamarabb, mert összevesztem apával. Nem tudtam mit tegyek. Elvállaljam-e, hogy megyek velük Amerikába, vagy maradjak veled. A tesóim rábeszéltek, hogy menjek, hisz nem lesz még egyszer ilyen. De egy szavadba kerül, és itthon maradok. – mondta.
- Nem. Nem mondom, hogy maradj itthon, hisz igaza van tesóidnak. Ilyen lehetőség nem sűrűn adódik. használd ki. Úgyis az az álmod, hogy egy világhírű zenekar tagja legyél. Most valóra válhat. – mosolyogtam.
- Az bánt a legjobban, hogy ennek a kapcsolatnak péntek este vége lesz. Ki tudja, találkozunk-e még.
- Josh. Tudod, hogy nem bírjuk a távkapcsolatot. Amúgy az első szerelmek nagy része szakítással végződik.
- Tudom. – húzott magához és szorosan átölelt.
- Hívd föl apukád!
Ott voltam vele, amikor beszéltek, és a szívem szakadt meg, amikor azt mondta apukájának, hogy elvállalja. De nem lehetek önző, hagynom kell, hogy valóra váljanak álmai. Mi után letette a telefont megvacsoráztunk, majd megnéztem, ahogy készülnek a péntek estére. Későn mentem haza. Fürdőszobai dolgaim gyorsa elintézése után aludtam. Másnap reggel valamiért az első dolgom az volt, hogy fölmenjek netre. A közösségi oldalaimat megnézve meglepő dolgot láttam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése