2013. április 19., péntek

19. rész



Mivel a hétre el vagyok tiltva a sulitól, így jóval később keltem mint szoktam. Mikor ránéztem a telefonomra 15 sms várt. Mi után megnéztem az összeset, körüzenetként mindenkinek visszaküldtem egy „Köszönöm”-öt, lementem az étkezőbe. Leültem az asztalhoz, majd Natasha egy nagy tál müzlit tett le elém.
- Jó étvágyat! Edd meg mind! – mosolygott.
- Ugye ezt nem gondolod komolyan?
- Az orvos azt mondta, rendesen kell enned. Különben is a reggeli a nap legfontosabb étkezése. – válaszolta Tasha helyett már anya.
- És ez azt jelenti, hogy egy nap csak egyszer egyek mostantól, mégpedig reggel? És egyek annyit, hogy egész napra kitartsak? – kérdeztem.
- Ne szemtelenkedj! Inkább egyél! – mondta anya.
Reggeli után kiültem a kertbe és Tainaval is játszottam. Épphogy beléptem a házba, csörgettek.
- Jó napot kívánok! Stacy Hornert keresem. – mondta egy férfi mikor Natasha ajtót nyitott.
- Azonnal szólok neki! – válaszolt Natasha, majd megfordult, hogy megkeressen, de én már vele szemben álltam.
- Üdvözlöm! Stacy Horner vagyok! – mutatkoztam be.
- Ezt önnek küldték. Itt írja alá. – mutatott a papírra. – További szép napot! – mondta, majd elment.
- Ez meg mi? – kérdezte anya a nagy dobozt nézve.
- Fogalmam sincs. De kibontom.
- Ki küldte? – kérdezte Natasha, majd levettem a borítékot a dobozról és elolvastam. *Drága Stacy! Fogadd tőlünk sok szeretettel ezeket az apróságokat! Üdv.: Britta, Rocky, Adrian, Heikki és Helmu.* Gyorsan kinyitottam a dobozt. Először egy rózsaszín ruhát és egy csillogó cipőt vettem ki belőle. 


*Tudom, hogy nem szereted az ilyen ruhákat, de szeretném, ha a bálra ezt vennéd föl. Puszi, Britta* A cipős doboz tetején egy kis kék dobozt találtam cetli nélkül. Ám mikor kinyitottam, hamar rájöttem kitől kaptam. *Mikor megláttam az ékszerészetben, egyből te jutottál az eszembe. Viseld egészséggel. Üdvözlettel: Helmut.*A dobozban egy gyönyörű fehér arany karlánc volt. A következő, amit kivettem egy kisebb doboz volt. A tetején egy cetli állt. *Nem tudtam, mit szeretnél, ezért fogadd szeretettel ezeket az apróságokat. Heikki* A dobozban egy fejhallgató és egy névre szóló RedBull-os póló volt. A dobozban egyetlen csomag maradt csak. *Fogadd szeretettel: a Rocquelin család és a Newey család* Egy Tiesto és egy David Guetta álltal dedikált pólót rejtett a doboz. Mikor beteltem az ajándékokkal fölvittem őket a szobámba. Ebéd után beszéltem apával, majd kiültem a kertbe napozni. A napozásból aztán játék lett Tainaval. Vacsora előtt átjöttek Bonnie-ék. Nem lepődtem meg, mikor Josh-nál megláttam a gitárt, mert az utóbbi időben mindig nála volt.
- Ugye nem hoztatok semmilyen ajándékot? – kérdeztem.
- Neem! – válaszolták egyszerre.
- Ki vele! – ültem le az ágyamra, mert láttam rajtuk az izgatottságot.
- Mivel megkértél, hogy ne költsünk rád, ezért nem is vettünk neked semmit. De még is szeretnék valamivel kedveskedni neked. – mosolygott Sarah. Josh elővette a gitárját, majd előadtak egy számot, amit ők írtak. Megdöbbenten hallgattam meg. Mikor vége lett esélyem sem volt megszólalni.
- Nekem van egy külön meglepetésem is. – mondta mosolyogva Josh.
- Ugye nem? – kérdeztem, de már belekezdett gitárján egy zeneszámba.
- Szeretlek! – mondta, majd elő adta a BTR – Cover girl c. számát. 



– Boldog szülinapot! – mondta, mikor vége lett és én meghatódottan ugrottam a nyakába, majd öleltem meg a többieket is.
- Köszönöm! – mosolyogtam.
Már késő este volt mikor elmentek. Lementem az étkezőbe, megvacsoráztam, majd fölfelé indultam a szobámba.
- Stacy! Várj egy kicsit! – szólt utánam Natasha.
- Mi az?
- Tudom, hogy mondtad, hogy ne vegyek neked ajándékot, de azt is tudom, hogy régóta szeretnél már egy ilyet titokban. Remélem nem haragszol. – adott át egy dobozt.
- Köszönöm! De tényleg nem kellett volna – öleltem meg mosolyogva, majd kibontottam az ajándékom. Egy Nikon D3200-at rejtett a doboz. 


– Hűha! – szólaltam meg.
- Tetszik? – kérdezte.
- Igen! Nagyon!
- Akkor örülök. De menj aludni! Jó éjt!
- Jó éjt! – válaszoltam, majd fölmentem a szobámba és aludtam.
A csütörtök lassan és unalmasan telt. Délelőtt beszéltem apával, délután pedig elmentünk anyával vásárolni. Nekem is vettünk pár pólót és anyának is kismamaruhákat. Mikor Josh-ék végeztek suliban rögtön átjöttek hozzám, és mi után elmentek, csak egyik helyről a másikra feküdtem unalmamban. Este megnéztem egy filmet, majd aludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése